Wednesday 6 September 2017

Forex Hem Studie Kurs


Forex Home Study Course Det slutgiltiga programmet för Forex Mastery - utbildning, system, verktyg, förstärkt träning Fullständigt Valuta Trader hem studieprogram är det slutgiltiga allt i ett paket utformat så att du kan bli konsekvent lönsam. Bestående av avancerad forexutbildning, proprietär marknadsanalysprogramvara och ett professionellt spekulativt handelssystem är detta en oöverträffad resurs som hjälper dig att bli en framgångsrik näringsidkare. Den fullständiga valutahandelskursen har fått ett globalt erkännande för kompromisslös förståelse. I ett yrke där vinst över förlust är den enda åtgärden som räknas, levererar kursen genombrott i rekordtid, med mindre kamp och mer belöning. Med toppmoderna verktyg skräddarsydda indikatorer omfattande systemregler och fördjupad utbildning från en känd myndighet i valutaspekulationer kommer du att ha allt du behöver för att nå ditt mål om lönsam handel på heltid. Du kommer att upptäcka hur du kan avancera dina förmågor och bli en av topp 1 av elithandlare som kan tjäna pengar konsekvent och pålitligt. Få kanten du behöver, och gå med i den lilla exklusiva gruppen av eliteksvinstare. Äg den exklusiva kursen och upplev det exceptionella. Jag var mycket lycklig att slå på CCT-kursen som min första träning i forex. Jag kan inte föreställa mig att få både en grundlig utbildning i den verkliga strukturen och mekaniken på valutamarknaden samt ett helt detaljerat handelssystem tillsammans med den programvara som behövs för att handla den någon annanstans. James har varit den perfekta läraren. Dagliga handelsangivelser Använd vår fria individuella valutastyrkaindikator för att komma in i högsta sannolikhet, lägsta riskaffärer dagligen. Heltidskurser Kurser på hemmabana HEM Studiekurser Detta är en kort beskrivning av vår hemmakurs, inklusive Hoppstart, Launch Pad, Nth Degree, Nth Degree Plus, Accelerationsprogrammet, Forex Profit Classroom, Alerts Automated Stops etc. Det mesta av kursutbildningen sker med video, och vissa webinars är live. Vårt hem studieprogram. består av 4 separata delar, nämligen: Dessa 4 kursdelar rekommenderas för alla studenter (nya i vårt system) att slutföra innan de flyttas till andra områden, men det här är bara ett förslag. Hemmet kurser ger bakgrunden att börja lära oss vårt system. Vår handel kurs har utformats för att tas i följd, och i ordning. När du köper vår hemstudiekurs är det ditt att hålla för evigt. Tillträde erhålls inom Forex Profit Classroom. Vi rekommenderar att alla våra studenter börjar med hemstudiet först. När dessa kurser är integrerade i ditt liv kan du verkligen börja lära dig hur vi handlar vårt system. Nedan följer en kort beskrivning av kursutvecklingen: Jump Start 8211 Grunden för alla våra träningsprogram. Detta är en hög sannolikhet för handelsinträdesstrategi. och inte ett komplett handelssystem. Den är utformad så att du brukar titta på diagram och indikatorer. Alla elever har tillgång till denna gratis träning. Launch Pad 8211 Är vårt första handelssystem. Vi vill att du ska känna till och förstå systemet som bygger på grunden du har med Jump Start. Detta system har en ny indikator som hjälper dig att lära dig att handla i riktning mot den nuvarande trenden och är också grunden för det system vi alla använder för att handla med. Vi undervisar också specifika in - och utgående signaler och introducerar flera tidsramar. Nth Degree 8211 Är fortsättningen av vårt handelssystem som vi vill att alla ska gå till så snart som möjligt. Detta system har flera strategier som har gett våra eleverna förtroende för att ta exakta uppgifter och utgångar. (Handelsrummen stöder samma saker som vi undervisar i vår hemstudiekurs). Detta system hjälper dig att identifiera och bekräfta trenden och att ta höga sannolikheter för handeln i riktning mot den verkliga trenden. Våra indikatorer hjälper också till att ge ett sätt att erkänna om marknaden saktar, divergerar eller kvarstår kongruent. Som detaljhandlare skulle vi inte rekommendera att använda annat än detta system. Vi använder den i våra Trading Rooms, och det här är vad Jed, Kirk, och våra framgångsrika studenter alla använder. Nth Degree Plus 8211 Nth Degree Plus är en samling av 8 nya strategier som vi har funnit som fungerar bra med Nth Degree-systemet. Du kommer att vilja lägga till Nth Plus till din arsenal så snart du är redo för den, eftersom det lär dig hur du maximerar avkastningen på ditt konto och tekniker för att ta 250 pips ut ur en 125 pip trend, till exempel. Varje successiv studieperiod har en förutsättning och bör tas i denna ordning: Vi tillhandahåller en säker och bekväm plats för dig att göra din studie inom Forex Profit Classroom på webbplatsen forexprofitclassroom. org. Du kommer att få ett användarnamn och lösenord för att få tillgång till ditt träningsmaterial. Du kan komma åt innehållet i klassrummet genom att titta på modulen Modul efter modul eller du kan välja att följa förslagen i vår dagliga förbjudna kurs genom att klicka på länken Dag för dag snabbspårskontrolllista för accelererade resultat. Om du väljer Acceleration Option Access, hjälper vi dig att utarbeta ett dagligt studieschema med rekommenderade uppdrag, förutom din regelbundna studie av träningsmodulerna. Här är vad man kan förvänta sig. Forex Profit Classroom 8211 Denna webbplats är universitetsbyggnaden, så att säga, och innehåller länkarna för alla dina studier med Jump Start, Launch Pad, Nth Degree och Nth Degree Plus. Den innehåller också länken för accelerationsprogrammet för att gå dig steg för steg genom kursmaterialet och hålla dig på ett fokuserat spår. Det innehåller också inspelningar av alla webinarier vi har gjort om relaterade ämnen som främjar din kunskap och förståelse för våra system. Vi har också en blogg, supportdisken och många andra verktyg för att underlätta din tillväxt som näringsidkare. Tillgång till varningspaketet finns här, liksom länkarna till alla våra Trading Room-sessioner i USA och i Europa. Accelerationsprogrammet är en daglig förskriven studieplan som syftar till att få våra studenter så skickliga som möjligt, för dem inom en 60-dagars tidsram. Läroplanen för accelerationsprogrammet innefattar i första hand studien av Launch Pad i 10 dagar, studie av Nth Degree i 30 dagar. Nth Degree Plus och andra kärnvideor bör tas när du är redo att lära dig de avancerade strategierna. Vi lägger ut din dagliga studieplan, inklusive uppdrag, och du gör jobbet. Vi rekommenderar att du tittar på Nth Degree Plus-programmet ca 15 dagar i Acceleration-programmet, men vi har lämnat det flexibelt. Så kort sagt, Acceleration Programmet, är en schemalagd kursplan om hur du kan snabbt uppnå speed8221 med Nth Degree-systemet så fort du kan. Det är som ett dagligt schema för att hålla dig på rätt spår. Acceleration Program Coaching 8211 Forex Strategy Secrets har spelat in en introduktionsgruppscoaching session per utbildning för att hjälpa våra elever att verkligen förstå grunden för vad varje kurs försöker åstadkomma. Dessa webbsidor omfattar Launch Pad, och Nth Degree, och Nth Degree Plus. Alla 3 webinars har ett instruktionssegment och en omfattande fråga och svarperiod. Sessionerna varar var som helst från 1 8211 2 timmar beroende på frågorna, men ges verkligen för att hjälpa våra elever att snabbt gå igenom träningen eller komma tillbaka till en recension senare. Detta specialprogram ger studenten tillgång till dessa 3 ovärderliga webbseminarier, givet av författaren och utvecklaren av vårt system, Kirk Norwood. Copyright 2011 Forex Strategy Secrets och Forex Profit Classroom All Rights ReservedMålet med en Forex kurs är att ge människor, som inte har tid att delta på plats klasser, möjlighet att lära sig Forex trading tekniker och utveckla handelsplaner i sin egen takt. Om du är intresserad av att tjäna stora pengar, kan Forex trading vara din bästa insats. Oavsett om du avslutar kursen på en hel dag, en vecka eller flera månader, bör du lära dig att identifiera handelsmöjligheter, hur tidsmarknaden, när man ska komma in på marknaden och ta vinst, när man ska stänga en förlorad handel och andra aspekter av Forex handel. Eftersom en Forex-studiekurs är en självstudiestudie, bör den vara omfattande. Det bör lära dig Forex-grunderna att både nybörjare och professionella handlare bör veta, handelsmetoder som används av sakkunniga, rätt och felaktigt inköpsmoment, ingångspunkter på både kort och lång marknad, identifiering av marknadstrender och hur man avslutar handel med testade strategier. Experthandlare rekommenderar att du söker efter en Forex-hemstudiekurs som innehåller information om varför att handla Forex, handelns psykologi, handel med ett och flera partier, Forex kontra Aktier och Futures, Flyttande genomsnittlig konvergens eller divergens, Spotmarknadsförklaring, Utländska valutor och verktyg i handelsvalutor. Andra mer omfattande kurser inkluderar lektioner om taktisk handel, penninghantering, skapande av handelsplaner, balansering av risker och belöningar, åtdragningstider och moderna metoder för Forex trading. En handfull Forex Home Study Course erbjuder gratis kartläggningsprogram och demo trading plattformar i CD. Dessa verktyg är bra sätt att utvärdera din Forex-kunskap genom att använda nylärda tekniker på en levande handelsplattform. Den enda skillnaden mellan den verkliga Forex-marknaden och dessa plattformar är om du vinner eller förlorar, riskerar du inte dina egna pengar. En av de viktigaste aspekterna av en Forex kurs är dess förmåga att lära dig om disciplinhandel. Fråga någon expert - utan disciplin, allt du lärde dig under din kurs blir värdelös eftersom du börjar handla emotionellt och öka risken för förluster. Utan disciplinutbildning kan du aldrig undvika fallgropar i Forex trading. Jämfört med mentorprogram som kostar tusentals dollar, erbjuder en Forex-studiestudie samma tidstestade tekniker som kända handelsmän, detaljerad information från början till slut och praktisk Forex-utbildning. Som sådan sparar du tid, pengar, ansträngningar och framtida besvikelser när drastiska förluster uppstår. Varför spendera hundratals dollar med samma information Välj en högkvalitativ Forex kurs idag och njut av fördelarna med Forex träning direkt i ditt eget hem, i din egen takt. Kurs 2 - Mastering Hidden and Extreme Divergences Trading med trenden kan vara lönsamt om det görs rätt, och så är handeln mot trenden (blekande trenden). Kombinera BÅT trend och mot trend är den vinnande kombinationen. Du kommer att kunna uppnå detta genom att använda de tekniker som lärs ut i kursen. Här lär du dig att använda flera av de mest kraftfulla strategiska rörelserna tillgängliga för handlare. Divergens University Lessons Structure Samma som jag har lagt stor vikt vid varje kursinnehåll och dess sekvens lägger jag ännu större vikt på strukturen i varje Forex trading lektion. Det var viktigt för mig att varje del av varje Forex-lektion kommer att ge studenten den bästa möjliga lärandeprocessen. Det spelar ingen roll vilken nivå av handel du är på när du börjar på kursen, du behöver bara följa lektionen strutk och uppgifter tillgängliga för dig i varje lektion och du kommer bara att bli bra. Använd lektionsdiskussionsområdet för att interagera med andra medlemmar för att få ut det mesta av lektionen och göra det roligare. Till höger kan du se en skärmdump från en av lektionerna för att illustrera utseendet och känslan av en typisk lektion i Divergence University Home Study Program. Lektion Practice Övning, övning och mer övning är nyckeln till framgång. Det är en av de främsta orsakerna till att jag inte vill att du ska hoppa över denna aktivitet och jag har införlivat dessa metoder i lektionen. Från min tidigare erfarenhet med mina studenter vet jag redan var de svaga fläckarna är och mina rutiner kommer att se till att du inte lämnar dessa stenar omvända. När du har tittat på videon lektionen försöker du utföra övningsuppgifterna och om du inser att du kom över ett ämne du inte kommer ihåg, hänvisar du till lektionen igen. Lektion Diskussionsområde Jag är en stark tro på samhälls och social inlärning. Det betyder inte att du behöver ta dig lektion med fler personer samtidigt. Titta på dig själv på din egen tid och takt. När du är klar kan du skanna diskussionsområdet för insikter eller till och med problem som andra studenter stött på när de studerade. Du kan gå med i samtalet genom att lägga till din kommentar eller svara på en medstudent. Du är välkommen att ladda upp din bild i din profilzon. Detta kommer att ge upp en bättre interaktionsupplevelse i Divergence University community. Om du väljer att inte lägga till din bild visas en miniatyrbild av standardmedlem bredvid din kommentar. Lesson Quiz För att du verkligen förstår vad du har lärt dig i varje enskild lektion har jag i varje lektion tagit en liten och enkel frågesport. Återigen är det viktigt att betona att mitt mål är att inte flunk eller misslyckas utan snarare att kunna sova gott på natten med den kunskap du har behärskat lektionen och att du inte slösar bort tid och pengar. Vanligtvis består varje frågesport av 5 frågor, främst med fokus på de områden som är utsatta för misstag. Som du kan se på skärmbilden till höger, brukar frågan vara i form av en video som jag har förberett var jag hänvisar dig till diagrammen. En text - eller skärmdumpfråga kan dock också finnas där. Svaren kommer i form av multipelval och väljer 1 av 4 svar. En tidräknare i det övre högra hörnet visar hur lång tid som har gått sedan du började quiz. För att klara frågesporten måste du få minst 70 av frågorna rätt (eller en högre procentandel vid mer känsliga lektioner). När du är klar med att svara på alla frågor i quizet, tryck på Skicka-knappen och du kommer att visas med din quiz-statistik (som visas nedan), visar hur många frågor du besvarade korrekt och hur många misstag. Om du inte gjorde det bra i frågesporten, oroa dig inte bara slå Ta Quiz Again-knappen. Men i så fall kanske du vill ta på lektionen för att förbättra din poäng. Som du kan se är frågesporten inte ett oanpassbart hinder, och i slutet av dagen skapades det till din fördel. Det är viktigt att du får utbildning av högsta kvalitet, och du förstår allt material jag lär dig. Kursens slutprov På samma resonemang och logik i slutet av lektionsquiz för att du verkligen ska behärska vad du har lärt dig efter att du har avslutat en kurs har jag förberett dig för en tentamen. Examinationen kommer att bestå av 10 frågor, främst med fokus på de områden som är utsatta för misstag. Naturligtvis är tanken att hjälpa dig att lära dig, inte flunk, och du kan göra testet om och om igen tills du lyckas. För att klara provet måste du få minst 70 av frågorna rätt. I slutet av varje tentamen får du en sammanfattning av korrekta och felaktiga svar. Under ett test kan du använda Hint-knappen för att hjälpa dig att svara på frågan, men igen vill jag betona att provet inte ska misslyckas, utan att du förstår att du förstår lektionen. Jag kommer alltid att vara runt för att svara på alla frågor du kommer att ha. Alla dina frågesporter och tentor kommer gradvis att monteras under fliken EXAMS i toppmenyn i ditt medlemsområde. Du kan se tidigare tentor och frågesporter, kontrollera dina korrekta svar och misstag och ta om provet igen. Divergenshandlarcertifikatet Medan du tar hemstudieprogrammet för Divergence University ser du ditt Divergence Trader-certifikat stegvis fram till det visas helt. Eftersom Divergence University-programmet består av 5 separata kurser har jag delat certifikatet i 5 pussel. Efter varje kurs avslutas en annan del av certifikatet till ditt medlemsområde. Observera att detta certifikat kommer från mig personligen och inte från en officiell institution. Men det är där för att jag trodde att det kommer att uppmuntra dig på din resa för att slutföra kurser. Tiden att lyssna på vad folk säger. Testimonials Feedback från min community Om du gillar att höra vad folk har att säga om mig, kommer min prestation som näringsidkare, min mentorskap och mitt Forex-community att hitta sina omdömen i detta avsnitt. Jag ville inte göra den här webbplatsen längre än den redan är, så jag kan bara hänvisa till de omdömen jag fick och presenterade på min Forex Signals Mentoring-webbplats, som du är välkommen att utforska genom att klicka här. Var och en av dessa feedback och testimonials kallas verifierad och FTC-kompatibel, vilket i grunden betyder att de ges av verkliga människor som verkligen använde mina produkter eller tjänster, jag gav inte incitament för dem att säga trevliga saker om mig, och jag brukade definitivt inte använda dem någon fancy copywriter för att göra dem. Här är några av de vittnesmål och feedback jag fick från mina Skype-gruppchattar och Facebook. Som du kan se, kommunicerar jag dagligen och personligt med mina studenter och samhälle: Scott, via Skype Q. Är Divergence University Home Study Program för nybörjare A. Ja, det är också lämpligt för nybörjare, men du måste ta Den frivilliga nybörjarkursen som får dig till snabbhet med allt du behöver för att lyckas i de avancerade kurser. Q. Om jag har gått sent, missade jag något från kurs A. Nej, kurserna startar när du loggar in i systemet och går efter din egen takt. F. Jag har bara 1 års handelserfarenhet, jag kommer att kunna klara kursens svårigheter A. Absolut ja. Mina tidigare elever och anhängare kan vittna om att jag vet hur man gör till och med de mest avancerade begreppen lätt att förstå och lära sig, och lektionerna inkluderar också praxis. Fråga: Ska jag ha alla lektioner och kursmaterial tillgängligt online var som helst jag vill, och på olika enheter (till exempel min iPad) FYI Jag hatar att vänta på paket i posten och jag vill inte ha DVD-skivor eftersom jag inte ens kan passa dem i min enhet A . Oroa dig inte, du behöver inte vänta på något paket i posten eller röra med DVD-skivor. Alla kursmaterial och lektioner finns tillgängliga online, var du än är. Du kan fritt använda din dator, iPad, bärbar dator eller andra enheter för att logga in i lektionerna. Fråga: Om jag inte passerar frågorna och tentamen, kommer jag att kunna slutföra kurs A. Kurserna och tentamen är utformade för att hjälpa dig att lära dig och behärska handel, inte att flunka. Du kan göra testet om och om igen tills du lyckas. Q. Ger du support Vem kan jag vända mig till om jag behöver hjälp eller vill ställa en fråga A. Om du pratar med en av mina klubbmedlemmar eller användare av mina verktyg (som Forex LST-systemet) lär du dig snabbt det Jag lägger stor vikt vid professionellt, snabbt och korrekt kundsupport. Under en längre tid jobbar jag med mitt dedikerade supportteam, som består av människor som är både vänliga och fokuserade på att snabbt leverera korrekta svar. Det är dags att vidta åtgärder nu Hur man anmäler sig i en begränsad tid Du kan få tillgång till livstid till Divergence University genom mitt mäklars sponsringsprojekt. Som en del av mina insatser för att ge dig en bättre och säkrare handelsmiljö har jag bestämt mig för att samarbeta med flera mäklare som jag tycker är pålitliga och som gick med på att sponsra Divergence University för mina anhängare. Det innebär att du kan öppna ett handelskonto hos en av mäklare, finansiera det, vara en aktiv näringsidkare och få Divergence University gratis. Observera att jag förlänger detta erbjudande under en kort tid. och jag måste sluta denna kampanj snart. Det kommer givetvis inte att påverka näringsidkare som redan har öppnat konton hos mäklare - de får livstidslicenser, inklusive alla framtida uppdateringar gratis. Det var väldigt svårt för mig och mitt team att prissätta kursen eftersom det inte finns något som är parallellt med det på nätet eller offline. Prissättning det för lågt, kommer att sätta det på samma hyllplan med andra kurser och förmodligen också ta med nyfikna och oseriösa människor som är något jag inte kunde hålla med. Det var därför förrän för några dagar sedan det prissattes till 497 eller 644 inklusive Forex Beginners Course. Jag lovar att detta är en gång i livet möjlighet att gå in på en seriös resa som kommer att sätta dig på rätt väg till framgång. Anmäl dig till Divergence University Home Study Program Få livstid Tillgång Alla former av handel har en hög risk, så du bör bara spekulera med pengar du har råd att förlora. Du kan förlora mer än din första insättning och insats. Se till att din valda metod överensstämmer med dina investeringsmål, bekanta dig med riskerna och om nödvändigt söka självständig rådgivning. NFA och CTFC Required Disclaimers: Handel på valutamarknaden är ett utmanande tillfälle där över genomsnittlig avkastning är tillgänglig för utbildade och erfarna investerare som är villiga att ta över genomsnittlig risk. Innan du bestämmer dig för att delta i handel med valutahandel bör du noga överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och riskappetit. Investera inte pengar du inte har råd att förlora. CFTC REG 4.41 - HYPOTETISKA ELLER SIMULERADE RESULTATRESULTAT HAR VISSA BEGRÄNSNINGAR. I likhet med en verklig prestationsrekord representerar SIMULERADE RESULTAT INTE VERKSAMHET AV AKTIVT HANDEL. Också eftersom handelarna inte har genomförts kan resultaten ha underförstått för konsekvenserna, om några av vissa marknadsfaktorer, som saknar likviditet. SIMULERADE HANDELSPROGRAMMER I ALLMÄNT ÄR ÄVEN FAKTISKT ATT DE DESIGNERAS MED FÖRDELNINGEN AV HINDSIGHT. INGEN REPRESENTATION SKA GÖRAS ÄN NÅGOT KONTO VIL ELLER ÄR LIKTIGT FÖR ATT FÖRVÄNDA RESULTAT ELLER TABELL SOM LIKNADT TILL DE VISADE. Hypotetiska eller simulerade resultat har vissa inneboende begränsningar. Till skillnad från en verklig resultatpost representerar simulerade resultat inte den faktiska handeln. Eftersom handelarna inte har genomförts faktiskt kan resultatet ha under - eller överkompenserat för eventuella konsekvenser av vissa marknadsfaktorer, såsom brist på likviditet. Simulerade handelsprogram i allmänhet är också föremål för det faktum att de är utformade till eftertanke. Ingen representation görs att något konto kommer eller kommer sannolikt att uppnå vinster eller förluster som liknar dem som visas.

No comments:

Post a Comment